Vizită de lucru la Iași

Posted: 2 Aprilie 2011 in Fără categorie

Miercuri am fost la Iași să mă dau pe tura scurtă de la competiția MyRace care va avea loc pe 1 Mai, imediat după maratonul nostru (Maratonul Nordul Moldovei). Am descărtat trackul de pe bikemap.net, apoi am rugat pe Ionut Toncu să posteze întâlnirea la ora 15 la palat.

Aici am avut placerea să cunosc 3 importanți membrii ai comunitatii Iasibike.

Am facut un filmulet cu părțile mai pitorești a traseului. Partea cu drumul forestier noroios sper să nu fie de actualitate până la data competiției.

Vizionare plăcută!

Comentarii
  1. LaUrs spune:

    Filmul transmite clar amatorilor fără biciclete corespunzătoare, fără antrenament și fără condiție fizică, deprinși (din iarna care tocmai s-a încheiat) cu teleski-ul, telescaunul sau gondola să se abțină de la a încerca acest traseu.

  2. friv spune:

    Abia aștept să-l calc pe 1 mai 😀

Lasă un răspuns

